تولید محتوا خبری

تولید محتوا خوب

تولید محتوا خوب

محتوا جدید سایت چگونه تولید می شود؟

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶ ب.ظ

۲- برای ایجاد محتوا با استراتژی شروع کنید

قبل از اینکه تیم شما شروع به نوشتن محتوا برای وب سایت کند، باید یک برنامه جامع برای اطمینان از اینکه محتوای شما نشانه گیری درستی می کند وجود داشته باشد؛ «نشانه» بهترین چشم انداز شماست. چگونه می دانید که بهترین چشم اندازها و استراتژی محتوا شما چیست؟ با دانستن اینکه اشخاص خریدار شما چه کسانی هستند، بازار هدف شما کجاست و نحوه خرید کاربر چگونه است. این چشم اندازها افرادی هستند که شما محتوای وب سایت خود را برای آنها می نویسید و می خواهید هنگام ایجاد هر صفحه نیازهای آنها را به خاطر داشته باشید. صفحاتی که چشم اندازها را در مرحله آگاهی، هدف قرار می دهند باید انواع اطلاعات بسیار متفاوتی نسبت به آنهایی که چشم اندازها در مرحله تصمیم را هدف قرار می دهند داشته باشند. به عنوان مثال، این مطلب سایت الومحتوا، نمونه ای از یک صفحه وب سایت برای مرحله آگاهی کاربر است و می‌توان گفت جنبه آموزشی دارد، در مقایسه با صفحه خدمات ما، که به سمت تصمیم کاربر نزدیک می شود.

استراتژی محتوا

۳- یک جدول زمانی واقع بینانه برای ایجاد محتوا تنظیم کنید

ساخت یا طراحی مجدد وب سایت اغلب فرایندی طولانی است و به علت خوش بینی بیش از حد به راحتی دست کم گرفته می شود. برای کمک به شما در تعیین میزان زمان مورد نیاز برای ایجاد محتوا، از تاریخ شروع برنامه ریزی شده رو به عقب کار کنید. این به شما کمک می کند تا درک بهتری از حیطه پروژه داشته باشید و می تواند به شما در برنامه ریزی زمانبندی افراد تیم خود کمک کند. تمام وظایف مربوطه را در یک تقویم محتوا پیگیری کنید (حتما تاریخ شروع و پایان هر کار را یادداشت کنید)، و ظرفیت و وضعیت پروژه را به طور منظم با تیم خود در میان بگذارید. به این ترتیب، آنها می دانند بر روی چه چیزی کار می کنند و چه چیزی در دسترس آنهاست و می توانند وظایف خود را اولویت بندی کنند.

منبع: ایجاد محتوا سایت

  • سارا سانازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی