تولید محتوا خبری

تولید محتوا خوب

تولید محتوا خوب

تولید محتوا آموزشی چگونه اتفاق می افتد؟

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۵ ب.ظ

تولید محتوای آموزشی مناسب

همه‌ی نکات ذکر شده قلق‌های خاص خودشان را دارند. برای مثال اگر از تصاویر بی‌کیفیت با اندازه‌های نامناسب استفاده گردد؛ نه تنها توجه مخاطب جلب نخواهد شد، بلکه حتی تا انتهای مطلب را نیز نمی‌خواند. در مقابل استفاده از تصاویر مناسب، با کیفیت و با سایز درست با بخشیدن جذابیت بصری به متن، مخاطب را تا انتهای مطلب و چه بسا در مطالب بعدی نیز با شما همراه می‌سازد.

همچنین با آنالیز آنچه رقیبان قبلا انجام داده‌اند شما می‌توانید علاوه بر شناخت نقاط ضعف محتوای تولید شده توسط آن‌ها و پر کردن خلاءای که ایجاد کرده‌اند، از تجربیات خوب آن‌ها نیز استفاده می‌کنید و این موضوع منجر به تولید محتوای آموزشی مناسبی برای شما خواهد شد.

همچنین ایده‌ای که شما می‌خواهید برای آن تولید محتوا انجام دهید نباید پیش‌پاافتاده و ساده باشد و هزاران مقاله از آن در اینترنت موجود باشد. باید نکاتی را بیان کنید که کمتر کسی به آن‌ها پرداخته است و حتی در بیان موضوعات تکراری نیز زاویه دید خود را تغییر دهید و جنبه‌های جدید آن را بیان کنید.

به علاوه شما می‌توانید با اختصاص دادن یک عنوان جلب‌توجه‌کننده به متن خود نظر کاربران را به خود جلب نمایید و با چینش درست زیرعنوان‌ها و نوشتن یک متن گیرا آن‌ها را تا انتهای مطلب با خود همراه سازید.

اما مزیت مهم محتوای آموزشی آن است که افراد زیادی به دنبال آموزش دیدن هستند و معمولا برای این افراد خلاقیت شما اهمیت زیادی نخواهد داشت. البته این موضوع دلیل بر آن نیست که محتواهای آموزشی باید فاقد جذابیت باشند؛ اما چون آنچه مهم تر است موضوع مورد آموزش و تسلط آموزش‌دهنده بر موضوع می‌باشد، باید عمده تمرکز خود را روی این مورد قرار دهید.

ادامه مطلب در : تولید محتوا اموزشی چگونه است

  • سارا سانازی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی